6/21/2012

Voi kun jotain tapahtuisi..

 Kuukausi takaperin näpättyjä kuvia kauniista Emmasta! Lisää näitä kuvia TÄÄLLÄ <-



Löydän itseni iltaisin käsittelemässä vanhoja kuvia, kun en uusiakaan ole saanut aikaiseksi = mennyt kuvaamaan. Tuntuu et jokapäivä odotan vaa et jotai tapahtuis tai joku tulis hakee mua kotoa jonnekkin.. Oon tosi huono ihmine lähtee minnekkää, mun pitää aina potkia itteeni kunnolla persuksille että saan yhtään mitään aikaseks. 
''Jos mä sit ehk huomen..'' on liian yleistä kuulla tuo miun suusta. Äärrh. Tuntuu et kesäloma menee hukkaan vaan istuessa. Tai meneehän se. Kaksi päivää istumista kerrallaan riittää. Sen jälkeen se on turhauttavaa, eikä siitä osaa nauttia eli levätä paikoillaan.


Huomenna lähden lammelle. Oikeasti lähden. Ehkä jopa kameran nappaan mukaan...

Tänään tuli 80 lukijaa täyteen. Kiitos, olen erittäin, erittäin otettu että jotakuta kiinnostaa.. (:

1 kommentti:

  1. emmalla on ihanat silmät tuossa tokassa ja muutenki kivat sävyt!

    VastaaPoista