8/27/2012

Red head & Rock'n roll

Sadepäivän iloksi päätettiin kuvata vähän ja testata uusia meikkejä, joita loveit.fi oli lähettänyt miulle testattavaksi! Niistä kerron vielä lisää kuvien jälkeen :)! Jenna oli taas upea ihanan punaisen tukkansa kanssa ja tuntui hyvältä aloittaa taas uusi kouluprojekti kuvaamalla Jennaa.

I't was so boring and rainy day so we took few photos with Jenna :) We tried my new makeups, which were from loveit.fi! :) Enjoy.







Miltäs näyttää?

Tosiaan, muutama viikko sitten aloin puolitosissani laittamaan muutamia sähköposteja sinne tänne, jonka hassuna seurauksena miulla on nyt kuvauksia varten kolme meikkisponsoria.. Bannerit näkyvätkin sivun oikealla sivupalkilla, ja niitä klikkailemalla pääsee sivuille. Kerron meikeistä tarkemmin kun niitä kuvauksissa pääsen käyttämään.

Olen todella ilahtunut että Pretty.fi, Loveit.fi ja Jeans.fi halusivat tukea minua ja lopputyöni, sekä muidenkin kuvausprojektieni edistymistä lähettämällä meikkejä. Olen aivan ihastunut kaikkiin meikkeihin, joita olen saanut ja ne tulevat kyllä erityiseen tarpeeseen kaikissa kuvauksissa!



Loveit.fi lähetti miulle runsaan paketin, johon sisältyi 120 eri väriä sisältävä BH:n luomiväripaletti, jonka värejä käytimme tämän postauksen kuvissa. Lisäksi mukana tuli joukko erilaisia ripsiä ja mainio MeMeMe:n Fat Cat mascara. Kaikki tämä tuli kauniissa Ivana Helsinki paketissa. Olen aivan ihastunut noihin runsaisiin luomiväreihin, värejä on melkein liikaa mistä valita ja yllätyin aivan miten paljon väreistä löytyy pigmenttiä!




4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia Sanni :)
    Mun täytyy varmaan tilata itelleni kanssa tollanen luomiväripaletti... vanhassa ei oo noin paljon valinnanvaraa ja parhaat värit jo loppumassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tuo on aivan mainio! Tosta löytyy kaikki tarpeellinen ja extrat vähän erikoisempiinkin meikkeihin !

      Poista