2/17/2014

Design Skins - a r v o n t a !

a r v o n t a   o n   p ä ä t t y n y t !


Blogihistoriani ensimmäinen arvonta ois nyt tässä. tättärää!


Edellisenä talvena DesignSkins lahjoitti mulle yhden DesignSkin -tarran ja yhden DesignCasen. Tarra oli omaan puhelimeeni, ja case ystäväni Iphoneen. Samana päivänä, kun tarra tuli postissa, liimasin sen luurin takakuoreen ja siinä se on ollut, kohta vuoden. Kuvan laadusta yllätyin erittäin positiivisesti, ja ylipäätään koko tarra on kestänyt ihan mainiosti, se ei ole irtoillut millään tavalla kulmista, eikä ole naarmuntunut laisinkaan. Perfect!

Nyt miulla on mahdollisuus arpoa yksi DesignSkin. Voittaja saa valita tarraansa haluamansa kuvan, joko omista kuvistaan tai sivun valmiista kuvista. 

Arvontaan osallistut kommentoimalla tätä postausta, muista mainita myös sähköpostiosoitteesi!
Osallistumisaikaa on MA 24.2. asti, silloin arvon voittajan. 

Onnea arvontaan ;)


22 kommenttia:

  1. oooh tahdon! oon pidemmän aikaa katellu nuita, mutta en oo raskinu tilata, ko en tiiä, miten hyviä ne on! :)
    enbuske.anna(ät)gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainaki noi tarrat TOIMIII! kestää ja kestää. Jos joskus hankin läppärin, hommaan kyllä siihenkin tuollaisen. :)

      Poista
  2. mukana!
    inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mukaan arvontaan :) oispahan pikkasen vaikee kyl valita, mut ehkä mun pojat pääsis tarraan....

    pia1972 at luukku.com

    VastaaPoista
  4. Olen mukana arvonnassa!

    risu98@gmail.com

    VastaaPoista
  5. mahtavaa, osallistun!!
    aanu.sivonen@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Haluisin tarran veljelle lahjaksi uuteen kännykkäänsä :) Itelläni nimittäin on jo pöllötarrat <3

    Sinzu-sinzu(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Oaah, Osallistun, ois mukava tommonen. Onks täs arvonnas siis puhelimeen skini? Vai saako valita mihin vehkeenseen haluu tarran? :)
    Toivoisin siis tältä osalta pientä selivitystä :---D

    Osallistun siis jokatapauksessa kilpailuun vaikka olisi vain puhelimeen :)

    paivi91@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOOO! kyseessä siis DesignSkins tarra p u h e l i m e e n ;)

      Poista
  8. mukana ollaan :).

    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Tahtoo! Näyttää tosi hienolta sun puhelimessa! honkael (at) gmail.com

    VastaaPoista
  10. oii, kiva arvonta! ^.^ taskilki@rpkk.fi

    VastaaPoista
  11. Oon selaillu tuota nettikauppaa niin monesti, mutta oon kumminki pysyny vielä säästökuurissa enkä oo antautunu himojeni valtaan... Eli peukut pystyssä mukana arvonnassa!
    smktl95@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Minä myös! :) astah96@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Mulle mulle mulle!

    anu.h@windowslive.com

    VastaaPoista
  14. Joo, mahtavaa, mulle! wintly(a)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Yksi osallistuja lisää!
    nooramitrunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Mukana, ehdottomasti!
    wallinheidi@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Voi että olis kiva tommonen läppärissä! Mutta varmasti puhelimessa myös :)
    juuli_1@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Mukana! marianna1@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Mukana arvonnassa! :)

    sanna_katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Mukana! Olen haaveillut tosta jo kohta vuoden, mutta haluaisin sekä kuoren että tarran. Tän voitto ratkaisis sen.

    nannajustiina@gmail.com

    VastaaPoista